donderdag 12 november 2009

Prikkelende promo


Tijdens mijn recente bezoek aan Amsterdam kwam ik in de stad regelmatig intrigerende affiches tegen met prachtige, erotisch getinte foto’s. De constante was dat er deels ontblote dames op stonden die wijdbeens zitten te breien met een knotje wol strategisch geplaatst op de meest intieme lichaamsplek.

Als enige boodschap werd een URL gecommuniceerd. En dat intrigeerde nog extra.

Eenmaal thuisgekomen schoot me later dat internetadres weer te binnen. Het bleek een nieuw glossy tijdschrift te zijn dat onlangs gepresenteerd was en dat ook online in een verrassende vorm te doorbladeren is.

De foto’s in kwestie bleken gemaakt door de jonge fotografe Eunice Lieveld die nog veel meer fraaie platen heeft geschoten, die zij presenteert op een al even stijlvolle website.

Uiteraard zijn er altijd mensen die dit ‘schokkende kunst’ vinden. Toegegeven, ik zie het in mijn woonplaats Vlissingen nog niet zo gauw in het straatbeeld opduiken. Maar de verkrampte manier waarop men er onlangs in Schiedam mee omging lijkt niet van deze tijd.

Ik zou dit moois maar wat graag in mijn huiskamer hebben hangen. Zonder gordijntje

7 opmerkingen:

De Eeuwige Bron zei

Maar je zult toch wel HEEEL boeiend moeten kunnen preken wil je de aandacht vast kunnen houden.
Dat is toch wel zwaar concurreren lijkt mij.

Ben benieuwd of je weer veel gluurders krijg op deze post :-)

PeterQ zei

Ik vind het zelf een mooier beeld dan een doodgemartelde, broodmagere meneer, vastgespijkerd aan een kruis.

Maar ja, ieder zijn (of haar) smaak, moet je maar denken.

PeterQ zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Als dominees er zo uitzien word ik accuut religieus!

Da Fonz

Anoniem zei

Ja, waarschijnlijk dus het is

PeterQ zei

Eh, niet is wat het lijkt. Ook dit niet.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.