dinsdag 30 november 2010

Forever young?

Vorige week vierde ik mijn 59e verjaardag. Hoef daar verder niet te lang bij stil te staan, want het moge duidelijk zijn: deze meneer zoeft richting rollator en bejaardenpas.

Op een dergelijke uncoole leeftijd ontvang je ook opeens praktische verjaardagscadeaus zoals extra warme handschoenen en bontgevoerde laarzen, die momenteel met de extreem vroeg ingevallen winter toch maar mooi van pas komen.

Maar goed, dit alles is niet meer dan een aanleiding om een leuk filmpje in mijn blog te plakken dat een overzicht geeft van de jeugdcultuur van de jaren ’60 tot nu. Een mooie mashup van feestende jongeren, cultfilms, kunst en concertfragmenten.

Mijn vervlogen jeugdjaren spelen zich vooral af in de eerste twee minuten, maar de overige zeven zijn ook leuk om te zien.

Ter afsluiting de woorden van een nóg oudere jongere:
May you always be courageous,
Stand upright and be strong,
May you stay forever young.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

zijn dat niet Bowbs woorden??

het geluid bij het filmpje hapert nogal
Peter.;(

gr.mo

PeterQ zei

Yep Mo, da's van Old Bawb of course.

Alles hapert. De wereldeconomie, het klimaat, mijn gezondheid, dus ook het geluid van internetfilmpjes.´t Is gewoon de Wet van Murphy toegepast op de dagelijkse praktijk.

De oplossing? Geduld.
Gewoon het filmpje wat langer laten inladen en dan hopen dat je een stabiele internetverbinding hebt.

Is de moeite van het wachten waard, dat filmpje. Schat dat de highlights voor jou tussen de 2 en 3 minuten liggen.

Veel kijk- en luisterplezier!

Anoniem zei

thnx Pt , het filmpje hapert niet meer hoor ;)

klopt wel ja ;)