woensdag 1 juni 2011

Bericht aan de lezers

Ik hoor het jullie denken: is dit hier met al die filmpjes van de laatste tijd nu alleen maar een muziekblog geworden? Het antwoord is ja, door omstandigheden grotendeels wel.

Ben zoals ik al eerder meldde mijn eigen muziekbibliotheek aan het herontdekken en zit nogal eens op YouTube te zoeken naar bijbehorende filmpjes. Dat vormt de basis voor de nu al weken lopende serie The Beat Goes On, en die zal nog wel even voortduren want ik kom zat clips tegen van mijn favoriete nummers.

Bovendien ben ik bezig met het onderzoeken van andere digitale uitingsvormen zoals Twitter en Facebook, en daar gaat nogal wat tijd in zitten. Betekent overigens niet dat ik overweeg dit blog op te heffen, daarvoor is het inmiddels een te leuk persoonlijk archief van de afgelopen jaren geworden.

Ondanks alle aanvullende communicatie-uitingen zal ik mijn blog altijd wel blijven gebruiken voor vakantieverslagen, belevenissen en commentaren die meer tekstruimte nodig hebben.

Alleen… vakantie zit er voorlopig niet in, veel grote vermeldenswaardigheden beleef ik momenteel niet en mijn persoonlijke commentaren kan ik veelal kwijt op Twitter.

Daarom dus deze muzikale vulling. Ook leuk toch? En in ieder geval weer dagelijks een postje op dit blog.

Geen opmerkingen: