donderdag 27 december 2012

Nachtkaars



Bijna een half jaar geleden meldde ik in mijn laatste blogpostje dat ik even ging bijtanken en daarna volgde de Grote Blogstilte. En die zal voorlopig nog verder voortduren, want na dik 10 jaar bloggen vind ik het eigenlijk wel welletjes geweest.

Aflopende zaak
Het gaat me net nog te ver om dit blog helemaal uit de lucht te halen. Zoals ik een jaar geleden al meldde zou ik het nog willen gebruiken “voor vakantieverslagen, belevenissen en commentaren die meer tekstruimte nodig hebben.”
Vraag me echter in alle ernst af of dat er nog van gaat komen. Het afgelopen jaar werd voor mij in toenemende mate bepaald door verergerende gezondheidsklachten. Daardoor zitten verre vakanties er sowieso niet meer in, en ik heb geen zin om dit blog om te vormen tot een soort elektronisch patiëntendossier.

Ik merk dat ik verder ook een sterk verminderde behoefte heb om mij digitaal te uiten of dingen te delen; twitteren doe ik nauwelijks meer en ook mijn Facebook-uitingen zijn danig teruggelopen.

Daarom voor het eerst sinds lange tijd geen eindejaarslijstjes e.d.
Wel natuurlijk de beste wensen voor 2013 aan iedereen die dit nog leest.

This is Q-blog officially entering sleeping mode.

7 opmerkingen:

Unknown zei

Ha Peter,

Het is jammer, maar ik kan het heel goed begrijpen. In ieder geval tof dat je nog de moeite neemt te melden dat de omstandigheden zijn veranderd. Dan is het toch gewoon een mooi hoofdstuk dat je afsluit? Bedankt voor al je bijdragen hoe dan ook, ik las je altijd graag. Cheers.

Anoniem zei

Heya i'm for the primary time here. I came across this board and I find It really helpful & it helped me out much. I hope to offer one thing back and aid others such as you helped me.

Here is my web site :: http://wesleycollegealumni.wjcbz.com

Anoniem zei

geotorelxzp bill consolidation loans
loan rates

Anoniem zei

Today, I went to the beachfront with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter
and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell to her
ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone!


Review my blog post ... Vexxhost Reviews

Anoniem zei

Download captain america 2 : www.captainamerica2thewintersoldier.com/

Unknown zei

Nice post and very nice blog

Lechuza Planters

Christian van Zweden zei

Begrijpelijk! Veel sterkte gewenst.