maandag 6 oktober 2008

In Vlissingen gebeurt 't


Sinds afgelopen zaterdag is Vlissingen definitief op de internationale kaart gezet.

De plaatselijke middenstandsvereniging, altijd op zoek naar spraakmakende publieksevenementen, had ter gelegenheid van Dierendag eens iets geks (zeg maar gerust ‘ludieks’) bedacht: godbetert een recordpoging Dierenhuwelijken!

Zowaar 26 dierenparen -konijnen, honden en paarden- stapten in het huwelijksbootje. En zoiets was nog nooit vertoond, meldde de enthousiaste ceremoniemeester & organisator, niet toevallig eigenaar van een dierenwinkel. Dus is er volgens deze verknipte geest een nieuw wereldrecord gevestigd.

Het moet toch echt niet veel gekker worden met deze wereld…

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij bent zeker geen dierenliefhebber?

PeterQ zei

Elske, je moest eens weten hoe tuttig ik met mijn huiskat Joop ben. Ik lijd wat dat betreft aan de klassieke kinderloze ouderprojectie. Dus denk dat ik toch wel als ‘dierenliefhebber’ betiteld kan worden.

Maar ik vind het niet bepaald het summum van dierenliefde wanneer je je huisdier in een apenpakkie stopt en haar/hem vervolgens als publieksattractie ongevraagd ‘uithuwelijkt’ aan een soortgenoot.

Sommige mensen hebben wel héél vreemde fantasieën.

Anoniem zei

Mee eens. Die organisator moeten ze de komende winter in een tochtig hondenhok oplsuiten met beschimmelde hondenbrokken. Is ook nog nooit vertoond dus ook een nieuw wereldrecord.