zondag 3 mei 2009

Trugkieke


Dit blog lag na een verhoogde activiteit tijdens onze Bali-vakantie plots een beetje stil. Kwam doordat ik meer met beeld dan met tekst ben bezig geweest.

In een klein weekje heb ik uit mijn ruim 650 vakantiefoto’s een kleurige presentatie van zo’n 110 plaatjes gedestilleerd die een aardig beeld geven van wat wij zoal hebben gezien & meegemaakt. Voor uw en mijn eigen kijkplezier.

Tip: bekijk ‘m als slideshow door op de Flickr-pagina het symbooltje rechtsboven aan te klikken. Wel zo fraai.

Volgende klus: een uur videomateriaal terugbrengen tot een leuk vakantiefillumpie.

8 opmerkingen:

Romas zei

Schitterende foto's van een prachtige omgeving en cultuur.

Bieptiep zei

Wat een prachtig en fotogeniek land. Die kleuren! De mensen, de dieren, de offers, de natuur,zelfs het eten ziet er kleurrijk uit, een lust voor het oog. Prachtige fotoserie.

PeterQ zei

Dank, lieve lezers.

Wil snel weer terug met een goeie, spiegelreflexcamera om al die mooie mensen & dingen nog beter vast te leggen.

De Eeuwige Bron zei

Geweldig mooi, camera kopen en gaan!

PeterQ zei

Zoek nog naar sponsors.

Kan ik niet gaan biebbloggen vanaf Bali?

De Eeuwige Bron zei

Tuurlijk kan dat. Maar jouw onderwerpen zijn niet zo bibliotheek gerelateerd.
Dus als je daar een leuke draai aan kunt geven ....?

PeterQ zei

Ga ik daar ter plekke gewoon veel lezen en mijn recensies bloggen als Boeken uit Bali.
En af & toe steek ik over naar het volgende eiland om van daaruit Lombok Leestips te uploaden.
Zoiets?

De Eeuwige Bron zei

Strak plan. Dizzie vullen kan overal. Nu nog een sponsor.