zaterdag 5 september 2009

Korte inhoud van het voorafgaande

‘Laptopje meenemen naar het strand en daar dan doorbloggen’ suggereerde Ome Kees in reactie op mijn vorige postje en mijn eerder netjes aangekondigde zomerstop. Maar dat was nou precies niét de bedoeling; mijn zomerreces was een weloverwogen keuze.

Natuurlijk zag en las ik de afgelopen vier weken veel dat een commentaar verdiende: het 40-jarig jubileum van Woodstock, Willy ‘Mink’ Deville dood, gitaar- en geluidspionier Les Paul ook uitgespeeld, net als manager/mogul Allen Klein

Verder genoeglijkje dagtripjes gemaakt naar Gent en Brugge, prachtige films en dvd-boxen bekeken (waaronder ‘The Last Hangman’ en het eerste seizoen van ‘Mad Men’), uitstekende ‘literaire thrillers’ gelezen (o.a. ‘Het Zwarte Pad’ en ‘Tot de woede is geluwd’, beide van Åsa Larsson), eindelijk weer eens interessante afleveringen van ‘Zomergasten’ (Trudy Dehue, Carice van Houten, Jaap van Zweeden) gezien die ik voor het eerst ook eens helemaal uitgekeken heb.

O ja, er dook ook plotseling nog een leuk nieuw woord op in de media: ‘oepsgebied’. En Blonde Greet werd ervan verdacht zijn haar te verven om zijn Indo-afkomst te verhullen.

Kortom, genoeg uiteenlopende onderwerpen die stuk voor stuk hier een postje verdienden. Maar ik was meer bezig met dat andere blog een beetje op peil te houden, met uitrusten en met beelden, meer dan met woorden.

Maar goed, ik ben dus weer terug. Met onregelmatige regelmaat.

Op naar de winterstop?

Geen opmerkingen: