zaterdag 20 februari 2010

Terug bij af

Mijn neus loopt, ik hoest & proest, de kou zit in mijn botten. Kortom, ik ben weer terug waar ik drie weken geleden wegging. Terug van een reisavontuur dat zich afspeelde op twee totaal verschillende vakantielocaties.

Ja, we zijn weer thuis. Er volgt ongetwijfeld nog wel iets van een nabeschouwing op dit blog. Maar vooralsnog ben ik meer bezig met het verwerken van een stortvloed aan beelden; letterlijk & figuurlijk. De eerste foto’s staan inmiddels online en die collectie zal de komende weken nog verder aangroeien.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Peter en Marianne!
even kort hoor, ben net friet aan `t
bakken.
mooie foto`s: kleurrijk ook, wat is het hier dan een grauwe boel zonder zon.
had je niet wat langer op vakantie gewild? dan had je er misschien wat
langer op kunnen teren? ik ben nu ook
weer een beetje verkouden helaas. je
hoort het van veel mensen. enfin,
nog even en dan hebben we de lente weer!
het gaat jullie goed en
tot later!
mo xx

PeterQ zei

Kijk, dat noem ik nog eens multitasken: friet bakken én foto's bekijken!

Leuk dat je de foto's mooi vindt. Er komen er nog wel meer bij de komende tijd.

Bedankt trouwens voor je reacties de afgelopen tijd. Altijd leuk om te merken dat iemand dit leest.

De Eeuwige Bron zei

Ha Peter,
Ik had je (iedereen trouwens) per ongeluk van mijn blog gewist. De meeste ook weer teruggezet maar jou - onvergeeflijk - vergeten. Je staat er nu weer bij en ga alsnog alle gemiste vakantiepret lezen.
Sorry, sorry :(

PeterQ zei

Blijkbaar moet je me eerst wissen om me te missen Sofie.
Excuses aanvaard hoor.