woensdag 13 oktober 2010

Rutte 1.0 uit betafase


Altijd weer spannend, overstappen op een compleet nieuw besturingssysteem.

Binnenkort gaat heel Nederland over op Rutte 1.0, dat na een uitgebreide testfase nu dan eindelijk op de markt komt.

Het programma is uiterst eenvoudig te installeren via Pixelman, zuinig in gebruik (o.a. door 40% te snijden in het cultuurbudget) en aanzienlijk sneller dan andere systemen (door het verhogen van de maximumsnelheid naar 130 km en de aanschaf van een tweede JSF).

Nu maar hopen dat Rutte 1.0 ook echt stabiel blijkt en niet bij het minste geringste crasht…

5 opmerkingen:

De Eeuwige Bron zei

Geweldig :-)

PeterQ zei

Bedoel je het kabinet of de website?

De Eeuwige Bron zei

Weet je dat echt niet?
De website natuurlijk.

PeterQ zei

Gelukkig maar. Eigenlijk ook nix anders verwacht van jou.

Zit me nogal eens af te vragen wie er in mijn kennissenkring nou stiekem zijn of haar vingers zit af te likken.

De Eeuwige Bron zei

Ik ook. Vind ik geen fijn idee.
Ik heb van 1 persoon een sterk vermoeden maar daar ga ik allang de discussie, na iedere generaliserende opmerking, niet meer mee aan,