vrijdag 2 januari 2009

Zonnige vooruitzichten


Goede voornemens voor 2009? Ik doe er niet aan. Nou ja, ik had één goed voornemen en dat heb ik zojuist al gerealiseerd: een vlucht geboekt naar Bali voor over drie maanden.

Aanvankelijk stond voor februari een derde keer Goa in de planning, later werd het voor de tweede maal onderzoeken of we maar Sri Lanka konden. Maar toen dat qua vluchten en tijdplanning allemaal niet echt haalbaar bleek, trad –flexibel als we zijn- al snel noodplan B in werking.

Terwijl iedereen in de ban was van vrieskou, reeruggen, oliebollen & vuurwerk, besteedde ik een groot deel van mijn kerstreces aan het online besnuffelen van onze Balinese opties. En toen rond me heen de schaatsen uit het vet gehaald werden, tufte ik al in gedachten op een brommertje door warmer oorden.

De route op Bali ligt losjes vast: eerst een paar dagen strand in het zuiden, dan door naar de bergen en van daaruit naar de noordkust. Om misschien de laatste week af te sluiten met een boottocht naar de paradijselijke Gili-eilanden vóór de kust van Lombok. U hoort er t.z.t. ongetwijfeld meer over.

En mag ik dan gelijk van de gelegenheid gebruik maken om mijn stuk of 10 vaste lezertjes ook een gelukkig en vooral zonnig 2009 toe te wensen? Dank u, bij deze dus.

5 opmerkingen:

Bea Babijn zei

Dat klinkt eventjes goed. Een heerlijk vooruitzicht!! Jij natuurlijk ook de allerbeste wensen voor 2009.

Bieptiep zei

Ook voor jou en mevrouw Q de allerbeste wensen voor 2009. Dat het maar een gezond, reislustig en in alle opzichten zonnig jaar moge worden!

Wat herken ik het plezier en de voorpret van het uuuuren surfen op internet naar je vakantiebestemming.
Heerlijk, naar Bali: bofkonten!

PeterQ zei

Ha, twee van de trouwe leden uit het blogbestand.

Dank voor de goede wensen dames en julie ook alle goeds in 2009 natuurlijk!

Wij spreken, zien en bloggen elkaar nog nader.

De Eeuwige Bron zei

Dat is nog eens een leuk vooruitzicht Q. Beloof ons wel een foto van jullie als Bob en Annie op de brommer.

Uiteraard een heeeel goed jaar gewenst.

Peter zei

Dag Sophie

Jij ook de beste wensen voor 2009.
Ga je nog verder bloggen dit jaar?

Die verzoekfoto wordt voor gezorgd. Hou t.z.t. mijn Flickr site maar in de gaten.