dinsdag 23 maart 2010

Klaar! (nou ja, bijna)


Mijn opvallend lage blogfrequentie van de afgelopen weken laat zich eenvoudig verklaren. Enerzijds ben ik dagelijks doende een ander blog draaiende te houden. Anderzijds was ik nog steeds meer met beelden dan met woorden bezig.

Inmiddels is mijn fotoverslaggeving van onze reis naar Jamaica en Cuba afgerond. Nou ja, echt klaar blijkt die nog steeds niet helemaal, want bijna iedere dag ontdek ik toch weer plaatjes die ook een plek online verdienen.

De laatste tijd vooral intensief bezig geweest om een zwik foto’s van engelen en heiligenbeelden –geschoten onder knetterhard middaglicht op de enorme begraafplaats van Havana- met Photoshop om te zetten naar een andere realiteit.

Leuke bijkomstigheid is dat al die foto’s heel wat meer bezoekers en respons opleveren dan dit blog. Nog nooit zoveel leuke commentaren & complimenten uit alle windstreken ontvangen als de laatste paar weken.

Toch maar overwegen om me te beperken tot een internationaal fotoblog? De tijd zal het leren. Eerst maar weer eens wat zonnige Nederlandse plaatjes zien te schieten.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hierbij nog enig respons van dichtbij. Wat een prachtige foto reportages van Jamaica en Cuba.
RoMas

PeterQ zei

Respons uit de directe vrienden- en kennissenkring is natuurlijk nog leuker dan een reacties van internationale onbekenden.
Maar tot op heden zijn jullie de enigen die de moeite hebben genomen. Waarvoor dus bij deze mijn dank.

Anoniem zei

ook ik heb nu de hele mooie fotoreportage
gezien van Cuba en Jamaica, Peter!;)
Zonnig, kleurrijk en indrukwekkend hoor. ik zou er zo heen willen.
vooral de mensen van de straat spraken mij aan, de uitdrukking op hun gezichten, de kleding etc. wel had ik jullie wat vaker op de foto willen zien. want eigenlijk
vond ik dat de allerleukste foto`s!
liefs,
mo

PeterQ zei

Leuk om te horen Mo.

Dat je ons zelf zo weinig op de foto ziet is een bewuste keuze. Er zijn mensen die hun hele vakantie (of huwelijksreportage) op Flickr, eh flikkeren, maar dat gaat mij veel te ver.

Als je meer foto's van ons wil zien, dan moet je maar een keer een afspraak maken voor een ouwerwets dia-avondje. Want ja, er zitten hele leuke (en genante) tussen die ik alleen in kleine kring openbaar wil maken.

Anoniem zei

dat is zeer begrijpelijk!
en zo`n ouwerwets dia-avondje lijkt me ook wel weer eens leuk!;)