woensdag 15 september 2010

Reasons to be cheerful



In de hoop de vroeg ingetreden herfst nog even te ontlopen vertrekken wij komende dinsdag voor een weekje naar Barcelona.
Daarom momenteel veel bezig met het onderzoeken van de laatste route-, restaurant- en museumtips om te voorkomen dat we daar als een kip zonder kop van hot naar her lopen te sjouwen.

Ik ga op reis en ik neem mee...

Een van de dingen die altijd vlak vóór een vakantie moeten gebeuren is het vullen van de reisjukebox met leuke muziekjes. Gelukkig blijkt mijn recent aangeschafte smartphone voorzien van een prima MP3-speler met lekker geluid en flink wat geheugenruimte.
Plaats genoeg dus voor o.a. een zwik nieuwe mashups, want sinds mijn berichtje van 14 dagen terug ben ik weer volop aan het snuffelen in die muzieksector.

Er zijn ook van die vaste tracks die ik altijd bij me wil hebben, van die nummers die ook na vele malen beluisteren nog steeds leuk blijven. ‘That’s not my name’ van The Ting Tings is er zo eentje, word ik altijd huppelig vrolijk van. En ook daarvan kwam ik bij toeval een geinige mashup tegen die inmiddels aan de collectie is toegevoegd.

Na terugkomst ongetwijfeld meer over mashups. En hopelijk veel mooie foto’s.

Geen opmerkingen: