woensdag 4 maart 2009

BOOBIEZ!!!


Dit blog stelt zich beslist niet ten doel de zoveelste verzameling funclicklinks te bieden. Vele andere sites voorzien tenslotte al overvloedig in die publieksbehoefte.

Toch maak ik graag een uitzondering voor de berichtgeving over NOS-presentatrice Eva ‘Boobies’ Jinek. Iedereen heeft de beelden natuurlijk al lang gezien, want het is/was de hit van de dag in de media en op Internet, in de categorie Luchtig Leedvermaak.

Blijft intrigerend hoe snel zulk soort dingen steevast op Internet belanden en direct ook weer de nodige spinoffs veroorzaken. Zo zijn er inmiddels een Boobies Ringtone, een kort vergelijkend warenonderzoek en een Special Boobiez Remix van DJ Marcel.

Zin in nog meer Journaal Bloopers? Klik hiero.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Zulk soort plat vermaak verwacht je niet in dit blog.
Knieval voor het grote publiek Q?

Het begint ook al met een knoepert van een taalfout: Eva Jinek verteld?

Ome Kees

PeterQ zei

Het grote publiek? Dat komt hier helemaal niet ome Kees.

Gewoon een baldadige bui en ik hou op z’n tijd wel van puberale humor. Boys will be boys nietwaar?

Enne, die taalfout daar kan ik helaas nix aan doen. Check de ondertiteling van het fillumpie voor nog meer taalhorror.

Anoniem zei

nou, ik vond het leuk hoor!
grmo

PeterQ zei

En ik vind het dan weer leuk dat jij dit leuk vindt :$

Anoniem zei

en ik vind het dan weer leuk dat jij het leuk vindt dat ik het leuk vindt ;)
grmo

PeterQ zei

Da's dan in ieder geval 1 tevreden klant.

Nu Ome Kees nog overtuigen...