dinsdag 24 februari 2009

Sh*t, f*ck en ander fraais


In onze categorie ‘Sommige mensen hebben tijd over’. En blijkbaar ook veel geduld. Want wat bezielt iemand om 86 afleveringen (is volgens mij toch al gauw een paar dagen kijkvoer?) van The Sopranos door te ploegen op zoek naar alle krachttermen en die vervolgens chronologisch gemonteerd online te zetten?

Nou was het mij niet ontgaan dat in deze Moeder Aller TV-series wel eens een verwensinkje gebezigd werd, maar zo allejezus veel?! Een troost voor de Bond tegen het Vloeken: de ultieme krachtterm GVD zul je nooit horen bij deze goede katholieken. Ik hoor het Tony al zeggen: “Show some respect. You don’t fuck with the the Holy Father!”.

Hieronder ‘The Sopranos’ in Tourette modus. Telt u even mee?


the sopranos, uncensored. from victor solomon on Vimeo.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

SHIT !! ik hoorde I LOVE YOU :)
schijnt toch nog niet zo eenvoudig te zijn.
jammer hoor,krijg je zo`n prachtkans en dan verkloot je het!
probeer nog eens een serie zou ik zeggen :)
gr.Mo

PeterQ zei

Was mij niet opgevallen Mo. Maar dat kan natuurlijk niet, I love you tussen alle shit en maddefokkers! Moet eigenlijk weggebliept worden.

Neem jij even contact op met de maker?

Anoniem zei

kan ik doen, maar wat als hij boos wordt??

PeterQ zei

Gewoon terugvloeken!