dinsdag 28 april 2009

Nog even vasthouden


Vorige week rond deze tijd stak ik met de ‘Titanic’ -een vissersbootje dat niet meer behelsde dan een drijvende plank met buitenboordmotor- over van Gili Meno naar Gili Trawangan.

Het uiterst vredige & tevreden gevoel tijdens deze mooie overtocht zou ik graag opnieuw ervaren. Maar meer dan dat moment bewust in herinnering roepen zit er niet in tijdens mijn eerste werkdag. Om het beeld compleet te maken, zit ik momenteel ook te dobberen. Van de jetlag.

Daarom nu maar naar huis om als therapeutische rouwverwerking nog wat vakantiefoto’s te uploaden naar mijn Flickr-site.

2 opmerkingen:

Romas zei

Prachtige foto serie en jullie ervaringen, belevenissen en nu mooie herinneringen.
Daar heb je wel 2 reizen van 24 uur en 2x jetlag voor over.
Neem de tijd voor rouwverwerking / jetlag; de overgang van de tropische omgeving naar de kantoortuin.
Robert

PeterQ zei

Dank voor de complimenten & bemoedigende woorden Rob.
En ja, ze zouden me per direct al weer op een retourvlucht mogen zetten...