maandag 27 april 2009

Back to reality

Aan alle goeie dingen komt een end, dus ook aan ons Bali-avontuur. Sinds afgelopen zaterdag zijn we weer thuis met een hoofd vol mooie beelden van & prettige herinneringen aan een heel bijzonder reisavontuur.

Dat we ondanks de vaak ploertige hitte (gemiddeld 35 graden met een luchtvochtigheid van 90%) toch al weer broeden op toekomstige Bali-, Lombok- en Gili-plannen voor het komend jaar, zegt genoeg.

Nu nog even van die rare jetlag afkomen. Zondagochtend al vroeg aan het onkruid wieden op ons achterplaatsje en foto’s aan het bewerken, want we schieten midden in de nacht klaarwakker.

Vandaag toch nog maar vrijgenomen om dit blog bij te werken en vooral om een eerste selectie uit de dik 600 foto’s te uploaden naar mijn fotosite. How Web 2.0 can you get?

Alles dus weer back to normal: in Huize Q snort de centrale verwarming, huisvriend Joop schooit ouderwets om aandacht, naast ons klinkt het vertrouwde geluid van de Stam van de Holenbeer en vanavond eten we bloemkool met een gehaktballetje.

Morgen wacht mijn eerste werkdag in de kantoortuin. Heb zo’n vaag vermoeden dat ik in gedachten nog regelmatig elders zal vertoeven.

2 opmerkingen:

De Eeuwige Bron zei

Dat kunnen je collega's vast wel hebben denk ik.

PeterQ zei

Ik hoop het en ga er eerlijk gezegd ook van uit.
Maar of het ook zo uitpakt gaat waarschijnlijk toch langs me heen...