zondag 2 november 2008

To blog or not


“Dus jij bent na je bibliotheek blog nu een muziek- en videoweblog begonnen?”, vroeg iemand mij laatst.

Nou, het is niet direct een bewuste keuze, maar toevallig zijn muziek en DVD’s de dingen waar ik in mijn vrije tijd veel mee bezig ben, dus dat vindt dan zijn weerslag in dit blog. De tijd zal leren wat er hier nog meer opduikt. Mijn ervaring is dat, mits je maar lang genoeg doorgaat, een blog uiteindelijk zijn eigen vorm gaat dicteren.

Waan van de dag
Hoewel ik nog steeds een onverbeterlijke nieuwsjunk ben, heb ik -in tegenstelling tot in mijn oude blogs (check Limited Productions)- geen enkele behoefte meer om de waan van de dag te becommentariëren. Actualiteiten en meningen zijn inmiddels overal te vinden op internet en waar zou ik de pretentie vandaan halen om daar nog het mijne aan toe te voegen? Opinions are like assholes; everybody’s got one, nietwaar?

Dus ook geen scherp Q-commentaar op de huidige kredietcrisis, wat toch dé gebeurtenis van 2008 is? Nee, is al weer een blasé onderwerp en die crisis duurt nog wel even voort.

En hoe zit het met leuke, gekke nieuwsfeitjes, komen die ook niet meer voor in dit prachtblog? Nou vooruit, eentje dan, maar ik ga er geen gewoonte van maken.

Verminderde geldings- & meldingsdrang dus. Ja, vroeger was ik actueler. En leuker. Maar dat weet gelukkig niemand meer...

Geen opmerkingen: