zaterdag 20 december 2008

Een goed begin

’t Zal weer geen waar wezen: heb ik mezelf uit de naad gewerkt om een kerstreces van twee weken mogelijk te maken, start ik mijn eerste vrije dag snotterig en gammel-grieperig. Ook mevrouw Q verliet voortijdig haar werk om bleek & misselijk de echtelijke sponde te betrekken. Zelfs mijn computer vertoont onverwachte kuren...

Mijn to-do-list voor de komende periode: ontstressen, uitslapen, geestelijk & lichamelijk bijtanken, de nodige cryptogrammen oplossen, stapeltje boeken lezen, de overkill aan gedownloade muziekjes beluisteren & ordenen, mogelijkheden van Bali-vakantie onderzoeken, bijkletsen met vrienden en wellicht is er ook nog tijd voor af & toe een blogpostje.

Als ik dit zo teruglees, krijg ik het nog behoorlijk druk. Kan ik nog een weekje extra bijboeken?

2 opmerkingen:

De Eeuwige Bron zei

Tuurlijk joh. Gewoon doen. Dan kun je er weer fris en fruitig tegenaan.
Beterschap, ook voor mevrouw Q. :-)

PeterQ zei

Kon ’t maar. Helaas zit mijn eerste januari werkweek weer al volgemetseld met vergaderdata. Is trouwens al lang geleden dat ik een nieuw jaar ‘fris & fruitig’ startte, maar het blijft een loffelijk streven. Evengoed dank voor de moral support Sophie.