zaterdag 21 maart 2009

Dubbel feest


Vandaag hangt bij ons de vaderlandsche driekleur te wapperen en worden in Huize Q de nodige champagneflessen ontkurkt.

De reden voor deze exorbitante feestvreugde? Omdat dit op de kop af het 100e postje in dit prachtblog is. Op zich natuurlijk al aanleiding tot spontane feestelijkheden, maar er is meer. Laat dit heuglijke feit nu exact samenvallen met nog veel imposanter cijfersmateriaal: vandaag overschreedt één van de foto’s (zie hierboven) uit mijn Flickr-collectie de magische grens van 10.000 clicks.

In tegenstelling tot dit blog, dat druppelsgewijs bezocht wordt, heb ik over publieke belangstelling op mijn fotosite geen reden tot klagen. De totaalteller is inmiddels de 60.000 gepasseerd.

Is alleen wel tijden geleden dat ik nieuwe foto’s geupload heb. Maar daar wordt aan gewerkt. Over precies 14 dagen loop ik wild rond me heen klikkend op Bali. Eind april mag de fotografische weerslag van onze vakantie in een nieuw mapje op Flickr verwacht worden.

3 opmerkingen:

Bea Babijn zei

Ha Peet,
Gefeliciteerd met beiden. Ja nu ben ik er wel op tijd bij he. Ik had je al beloofd om je 100e berichtje in de gaten te houden. Tijd voor een feestje zou ik zeggen, maar dan wel met collegabloggers hè! Geniet straks van jullie vakantie op Bali! Maak vooral veel mooie kiekjes zodat wij weer veel plezier van jouw pleziertjes hebben.

PeterQ zei

HadieBee

Ja, je was vrijdag net een dag te vroeg op ’t werk voor de officiële feestelijkheden.
We hadden eigenlijk best even in het zonnetje samen wat kunnen drinken op een terrasje, maar dat had je nog tegoed als je weer een keer in de buurt bent.

Bea Babijn zei

Nou Peet, dat lijkt me een volgende keer reuze gezellig. Ik zal vooraf even aankondigen wanneer ik weer in de bieb ben, dan spreken we zeker af.