woensdag 3 juni 2009

Druk, druk, druk


Met ingang van deze week moet ik mijn aandacht verdelen over twee weblogs: dit blog en dat van mijn werk waar we recent met een tiental collega’s Bieb Blog Vlissingen zijn gestart.

Samen met collega M ben ik verantwoordelijk voor de eindredactie van dat blog en worden wij geacht onze enthousiaste blogmedewerkers aan te sturen, te corrigeren en te te motiveren. Ook is het de bedoeling dat we er met enige regelmaat zelf een postje op plaatsen. En ik kom al bijna nauwelijks aan mijn eigen blog toe!

Daarom zal ik af & toe mijn toevlucht moeten nemen tot een enigszins incestueuze constructie: het herschrijven van oude Q-blogpostjes over boeken, dvd’s en cd’s die ik vervolgens op dat Bieb Blog kan plaatsen.

Ik denk dat het overigens niemand zal opvallen, want wie leest dit hier nu? Bovendien doe ik op die manier eindelijk toch iets aan schaalvergroting :-)

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind het geweldig dit, dat snap je wel :-)

Mooi initiatief!

En wat betreft die dubbele content: kun je geen rss-import op het gemeenschappelijk blog zetten?

Zit je natuurlijk wel met posts die je wel hier wilt plaatsen...maar niet daar.

PeterQ zei

Zag zojuist ook je enthousiaste promopostje op jouw blog. En hup, daar gaan mijn statistiekjes opeens de lucht in!

Je wordt bedankt Edwin, nu weet iedereen opeens toch van mijn incestueuze dubbelblogoplossing :-)

Anoniem zei

hoi Peter,

Ik keek even op biebblog ... leuk initiatief!!!!

liefs,
ANja

PeterQ zei

Leuk dat je dat gezien hebt.

Ja, het houdt me van de straat hè, al dat digitale gedoe :-)